۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۸:۴۲

سائقی در گفتگو با مهر:

دیگر قلق نقش معتاد دستم آمده است/ رفع تعلیق از قصه «همه چیز آنجاست»

دیگر قلق نقش معتاد دستم آمده است/ رفع تعلیق از قصه «همه چیز آنجاست»

مختار سائقی بازیگر نقش آرش در سریال «همه چیز آنجاست» شخصیت خود در این مجموعه را در خارج کردن بخشی از داستان از تعلیق موثر دانست و به این نکته اشاره کرد که قلق نقش معتاد را می‌داند.

مختار سائقی بازیگر نقش آرش در مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش خود توضیح داد: آرش شخصیتی است که بخشی از گره‌های داستان در مقطعی به دست او باز می‌شود. اگرچه کاملا به نتیجه نمی‌رسد، اما در آن مقطع مشخص دست‌کم قصه را از تعلیق خود خارج می‌کند.

وی افزود: پدری که قهرمان قصه است آلزایمر دارد و اگر برادر خود را ببیند خودش را هم پیدا می‌کند. یکی از کسانی که می‌تواند این پدر را به برادرش نزدیک تر کند، همین آرش است و شخصیت مهدی به سراغ او می‌رود. آرش که معتادی کارتن خواب است به انگیزه به دست آوردن خرج اعتیاد خود در ابتدا نمی‌خواهد حرفی بزند اما در نهایت همه ماجرا را صادقانه برای مهدی تعریف می‌کند.

بازیگر سریال‌های «نردبانی بر آسمان» و «شکرآباد» ادامه داد: این نقش با وجود اینکه تنها در قسمت‌های 16 و 19 حضور دارد اما در همین 2 قسمت شناخت و برداشتی را از خود به بیننده ارائه می‌کند. در غیر این صورت اساسا یک نقش نه تنها در ارتباط گرفتن با مخاطب موفق نیست بلکه بازی آن برای خود بازیگر نیز رضایت‌بخش نخواهد بود.

سائقی در پایان گفت: من پیش از این نقش معتاد زیاد بازی کرده‌ام و به اصطلاح قلق این نقش دستم است. اتفاقا انتخاب من برای این نقش هم به واسطه همکاری ام در سریال «پنجمین خورشید» و نقشی مشابه بود که از سوی آقای افخمی‌ با من مطرح شد. بنابراین کافی بود تا درباره گذشته و پیشینه کاراکتر چیزهایی بدانم و وقتی با شهرام شاه حسینی صحبت کردم نیز به جمع بندی خوبی رسیدیم.

«همه چیز آنجاست» به تهیه کنندگی داوود‌ هاشمی‌ و کارگردانی شهرام شاه حسینی از ابتدای آذرماه سال جاری روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

کد خبر 2417564

برچسب‌ها